Ewaluacja wewnętrzna_rok szkolny 2020/2021
ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ORAZ WSPARCIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO WSZYSTKIM UCZNIOM Z UWZGLĘDNIENIEM ZRÓŻNICOWANIA ICH POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH
Ewaluacja wewnętrzna_rok szkolny 2020/2021
STRATEGIE SKUTECZNEGO UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA: UDZIELANIE UCZNIOM
INFORMACJI ZWROTNEJ, KTÓRA PRZYCZYNIA SIĘ DO WIDOCZNYCH
POSTĘPÓW ROZWOJOWYCH
Ewaluacja wewnętrzna_rok szkolny 2020/2021_maj 2021
Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli – bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w Sieci
Ewaluacja wewnętrzna_rok szkolny 2020/2021
W szkole kształtuje się postawy uczniów i respektuje normy społeczne
RAPORT DIAGNOZA POTRZEB UCZNIÓW w związku z rozporządzeniem MEiN z dnia 28 maja 2021 poz. 983
Ankieta została przeprowadzona w celu uzyskania informacji dotyczących zorganizowania dla uczniów zajęć wspomagających jak u jednej z form pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Ankieta została przeprowadzona w celu uzyskania informacji dotyczących zorganizowania dla uczniów zajęć wspomagających jak u jednej z form pomocy psychologiczno-pedagogicznej
1 % dla szkoły
przedszkola Państwa dziecka!
NR KRS : 0000393290